Какаото удължава живота

февруари 8, 2009 | Автор: | Публикувано в: Хранене

Според учени от САЩ, редовното пиене на какао предпазва от сърдечносъдови и ракови заболявания. Те са на мнение, че какаото е по-полезно отколкото по-известните със здравословния си ефект чай и червено вино.
През последните години, серия изследвания подчертават целебното въздействие на чая, червеното вино и какаото.

Проучване в Китай например разкрива, че хората пиещи чай, заболяват два пъти по-рядко от рак. Учени във Франция пък доказват, че чаша червено вино на ден намалява риска от повторен инфаркт два пъти. Трето изследване в САЩ показва, че шоколадът, който съдържа какао, увеличава продължителността на живота.

Всички тези продукти са богати на полифеноли и антиоксиданти.

Учени от Ню Йорк измерили нивото на тези съставки в чая, червеното вино и какаото. Оказало се, че какаото е най-богато на полезните вещества – има два пъти повече антиоксиданти от червеното вино и три пъти повече от чаша билков чай.

Въпреки ,че какаото се съдържа в много продукти, като шоколада например, най-добре било то да се пие. Единственият проблем засега бил, че не се знае колко е препоръчителната дневна доза.

Article Source

Автор:

Количество статии публикувано от този автор: 13. Повече информация за автора ще има скоро.

1 Звезда2 Звезди3 Звезди4 Звезди5 Звезди (4 гласа, средно: 4,50 от 5)
Loading ... Loading ...

Тази статия е разглеждана 1 161 пъти.




Вашият коментар